Branding // Drukwerk

Brol Breigoed

De naam Brol is afkomstig van breiwol – de wol of katoen wordt gemaakt van minderwaardige materialen om zo nieuw leven te geven en om te zetten naar vernieuwde producten. Nele’s creaties zijn tijdloze stuks die worden aangevuld met de trends van vandaag op vlak van kleur en garen. Haar bewuste omgang met haar materialen, het lokaal productieproces en het terugnemen van oude of kapotte producten maakt haar merk ecologisch en duurzaam, kortom een upcycling brand.

Bij dit duurzaam concept, hoort natuurlijk ook duurzaam drukwerk. Zo ontwierp Vitrin bedankkaartjes en kledingtags die gedrukt werden op ecologisch graspapier. Het visitekaartje, dat ook gebruikt wordt als extra tag, is geprint op gerecycleerd grijskarton. De juiste papierkeuze zorgt voor een extra dimensie in de klantenbeleving en vertelt het verhaal van dit lokale merk. Het logo is puur, speels en to the point. Daarnaast straalt de look&feel van Brol warmte, duurzaamheid en rust uit – wat volledig matcht met de merkwaarden en -eigenschappen.

Duurzaam én lokaal? Dat is zeker een kijkje waard!