Een sterke branding helpt jou
- de ideale klanten aan te trekken
- je onderneming juist te positioneren binnen jouw sector
- vertrouwen op te wekken bij jouw droomklant
- jezelf te onderscheiden van je concurrenten
Ben jij klaar om je zaak om te toveren tot een uniek merk?


Branding is meer dan een logo. Het is jouw merk, de manier waarop je jouw verhaal vertelt, het fundament van jouw zaak.

Branding pakket
De basis: het fundament van je huisstijl
Elke onderneming is uniek, heeft andere noden en andere manieren van communiceren. Daarom krijg je de kans om jouw branding zelf vorm te geven. We starten vanuit een stevige basis, het fundament van je huisstijl, die jij kan afwerken met je persoonlijke ‘toppings’.
Bij een basis branding pakket krijg je:
- Uitgebreide brainstormsessie & kennismaking.
- Jouw merkstrategie in kaart.
- Moodboard van jouw brand identity.
- We starten met 3 branding/logo-voorstellen.
- Daarna bouwen we verder aan 1 uitgewerkt (primair) logo met 1 of 2 sublogo’s/logo-icoon.
- Kleurenpalet en typografie als basis van jouw huisstijl.
- Drie feedbackrondes om aanpassingen door te geven en ideeën uit te wisselen.
- Brand guide in Canva waarmee je zelf aan de slag kan.
Timing: 6 weken
Maak je huisstijl compleet:
De toppings
Uiteraard is jouw huisstijl pas helemaal compleet met enkele concrete uitingen. Denk aan een sprekend visitekaartje, een informatieve brochure, branded stationary of ander gepersonaliseerd drukwerk in jouw huisstijl. Ga je liever zelf aan de slag? Vitrin zorgt voor handige templates voor bijvoorbeeld je facturen of social media posts.
Dankzij andere top-ondernemers zorgen we samen voor het totaal-pakket: sterke copywriting, een complete WordPress website of een fotoshoot in lijn met jouw branding

Jouw investering?
Zonder een sterke basis stort een kaartenhuisje meteen in. Daarom leggen we eerst het fundament van jouw huisstijl.
Jouw investering voor een sterk visueel merk?
Een basis branding pakket heb je
vanaf €800 excl. btw
Berken hier jouw offerte op maat:
Elke onderneming is uniek, heeft andere noden en andere manieren van communiceren.
Daarom krijg je de kans om jouw branding zelf vorm te geven.
Jezelf herkennen in jouw branding én de juiste klanten aantrekken aan de hand van jouw visuele stijl?